ថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ទី១៨ ខែសីហា ឆ្នាំ២០៥០
គេហទំព័រ ពន្លឺយុត្តិធម៌ | ទំនាក់ទំនងចាងហ្វាងការផ្សាយ៖ 088 62 47 555 / 096 82 07 840
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ឡានដឹកធ្យូងឆ្លងដែនយកទៅលក់ប្រទេសវៀតណាមយ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេងពេញបន្ទុកតាមច្រក(D3)សមត្ថកិច្ចឥតមានចំណាត់ការទុបស្កាត់ !! **|** សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ ជាមេការសំណង់ ដែលទទួលខុសត្រូវ ករណីបាក់រលំជើងទម្រចាក់ប្លង់សេបេតុងសង្កត់លើជាងសំណង់ បណ្តាលឱ្យស្លាប់ និងរបួស ============== **|** ដីព្រៃឈើខាងជើងភ្នំគូសរាប់ពាន់ហិកតាបានកំពុងរងនូវក្តីវិនាសដោយសារពួកឈ្មួញកាប់ទន្ទ្រានយ៉ាងពេញបន្ទុកគ្មានការទុបស្កាត់ពីមន្ត្រីជំនាញ! **|** គំនរឈើស្រឡៅជាច្រើនដុំដែលពួកឈ្មួញយកមកលាក់ទុកត្រូវបានអ្នកសាព័ត៌មានប្រទះឃើញក៍រាយការណ៍ជូនសមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តក្រចេះចាប់បង្ក្រាបបានសម្រេច! **|** នារីម្នាក់ត្រូវគេគំរាមសម្លា-ប់ ហើយចាប់រំលោ...ភនាងបានសម្រេច... **|** រថយន្តដឹកធ្យូងឆ្លងដែនយកទៅលក់ប្រទេសវៀតណាមតាមច្រកជាយឃ្លាំងសមត្ថកិច្ចប៉ុស្តិ៍ជាអ្នកបើកដៃយ៉ាងពេញបន្ទុក! **|** លោកជាងសេតជាមេឈ្មួញរកស៊ីឈើដុះស្លែតែ មន្ត្រីជំនាញសមត្ថកិច្ចឥតចាប់បង្ក្រាប!! **|** អាជ្ញាធរខេត្តរតនគិរី តើដឹងដែឬទេ?លោកហូជី វ៉ៃជាមេឈ្មួញធំដុះស្លែខាងការដឹកជញ្ជូនព្រៃឈើខុសច្បាប់ឆ្លងដែនយកទៅលក់ប្រទេសវៀតណាមតាមច្រក់អន្តរជាតិអូយ៉ាដាវ!! .................................. **|** កុកហើរលើមេឃគង់តែជួបធ្នាក់រកស៊ីឈើលួចល័ក្ខគង់ជាប់ជង់សមត្ថកិច្ចចំរុះបានសម្រេច !! **|** ឈ្មួញរកស៊ីដឹកឈើល្មើសច្បាប់អស់ល័ក្ខអន្ទាក់សមត្ថកិច្ច P Mស្នាក់ការ៧៦១បានសម្រេច!! **|** មេឈ្មួញរកស៊ីឈើដុះស្លែប្រចាំខេត្តរតនៈគិរីត្រូវបានអស់លាក់ជាប់អន្ទាក់សមត្ថកិច្ចក្រុងបានលុងហើយនៅពេលនេះ!! **|** ករណីសង្ស័យបុរសម្នាក់សម្រេចចិត្តចងកខ្លួនឯង នៅលើដើមឈើយ៉ាងអាណោចអាធ័ម.... **|** មួយពព្រិចភ្នែកសោះអគ្គីសភ័យបានលេបត្របាក់ផ្ទះ លោកងេន ផាតសល់តែផេះ !! **|** សន្ទុះការបំផ្លិចបំផ្លាញធន់ធានធម្មជាតិផលអនុផល ព្រៃឈើ ព្រៃឡង់បានកំពុងរីករាលដាលយ៉ាងពេញ បន្ទុកសមត្ថកិច្ចមិនមានឆន្ទៈទុបស្កាត់ឬចាប់បង្ក្រាប ហាក់បីដូចសហការណ៍ជាប្រព័ន្ធបានល្អថ្នាក់លើរក្សា ភាពស្ងប់។ **|** បទល្មើសព្រៃឈើបានកំពុងរីករាលដាលពេញ បន្ទុកសមត្ថកិច្ចក្នុងស្រុកគ្មានវិធានការទប់ស្កាត់! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Sun,14 August 2022 (Time 06:56 PM)
ដោយ ៖ សេង ដេន

ឡានដឹកធ្យូងឆ្លងដែនយកទៅលក់ប្រទេសវៀតណាមយ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេងពេញបន្ទុកតាមច្រក(D3)សមត្ថកិច្ចឥតមានចំណាត់ការទុបស្កាត់ !!
ខេត្តក្រចេះ÷ព័ត៌មានច្បាស់ការណ៍ នៅថ្ងៃទី 13 ខែ សីហា ឆ្នាំ 2022មាន ឈ្មួញឈ្មោះ ថៃ គា ដឹកជញ្ជូនធ្យូងតាមរថយន្តសាំយ៉ុងកែច្នៃជាច្រើនគ្រឿងចេញទៅស្រុកយួន តាមច្រករបៀង(D3)ស្ថិតក្នុងភូមិត្រពាំងស្រែឃុំ 2 ធ្នូ ស្រ អានបន្ត

Fri,12 August 2022 (Time 04:10 PM)
ដោយ ៖ សេង ដេ

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ ជាមេការសំណង់ ដែលទទួលខុសត្រូវ ករណីបាក់រលំជើងទម្រចាក់ប្លង់សេបេតុងសង្កត់លើជាងសំណង់ បណ្តាលឱ្យស្លាប់ និងរបួស ==============
បុរសម្នាក់ ជាមេការសំណង់ ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចខណ្ឌសែនសុខឃាត់ខ្លួន កាលពីថ្ងៃទី១១ សីហាឆ្នាំ២០២២ ក្រោយពីមានករណីបាក់រលំជើងទម្រចាក់ប្លង់សេបេតុងសង្កត់ បាត់បង់ជីវិតម្នាក់ និងរបួសម្នាក់ ស្ថិតនៅចំណុចការដ្ឋានកំពុងស អានបន្ត

Mon,01 August 2022 (Time 10:00 PM)
ដោយ ៖ សេង ដែន

ដីព្រៃឈើខាងជើងភ្នំគូសរាប់ពាន់ហិកតាបានកំពុងរងនូវក្តីវិនាសដោយសារពួកឈ្មួញកាប់ទន្ទ្រានយ៉ាងពេញបន្ទុកគ្មានការទុបស្កាត់ពីមន្ត្រីជំនាញ!
ខេត្តមណ្ឌលគិរី៖ដីព្រៃឈើរាប់ពាន់ហ/តនៅ ចំណុចជើងភ្នំគួសនិងភ្នំពោងស្ថិតនៅភូមិអូរខ្ទង់ឃុំស្រែឈូកស្រុកកែវសីមាខេត្តមណ្ឌលគិរីដែលនូវក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់មន្ទីកសិកម្មខេត្តមណ្ឌលគិរីបានកំពុងពួកឈ្មួញកាប់ទន្ទ្រានបំ អានបន្ត

Thu,28 July 2022 (Time 05:51 PM)
ដោយ ៖

គំនរឈើស្រឡៅជាច្រើនដុំដែលពួកឈ្មួញយកមកលាក់ទុកត្រូវបានអ្នកសាព័ត៌មានប្រទះឃើញក៍រាយការណ៍ជូនសមត្ថកិច្ចកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តក្រចេះចាប់បង្ក្រាបបានសម្រេច!
នៅថ្ងៃទី28ខែកក្កដាឆ្នាំ2022នេះកងកម្លាំងរាអាវុធហត្ថខេត្តក្រចេះក្រោមការបញ្ជាផ្ទាល់ពីលោកឧត្តមសនីយ៍សាន ប៊ុនថានបានចុះចាប់បង្ក្រាបបានឈើចំនួន19ដុំប្រភេទស្រឡៅនៅត្រង់ចំណុចទីតាំងចំការកៅស៊ូក្រុមហ៊ុនរាជសីមាត់អូរស អានបន្ត

Mon,25 July 2022 (Time 03:44 PM)
ដោយ ៖

នារីម្នាក់ត្រូវគេគំរាមសម្លា-ប់ ហើយចាប់រំលោ...ភនាងបានសម្រេច...
រាជធានីភ្នំពេញ÷នារីស្រស់ស្អាតម្នាក់អាយុ ៣០ឆ្នាំ មុខរបរកម្មការិនីរោងចក្រ ស្នាក់នៅខាងក្រោយសាលាខណ្ឌដង្កោ ខណ្ឌដង្កោ រាជធានីភ្នំពេញ។ ត្រូវគេរំលោភបានសម្រេចកាលពី យប់ថ្ងៃទី២៤ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២២ នៅត្រង់ចំណុចដី អានបន្ត

Tue,19 July 2022 (Time 01:13 PM)
ដោយ ៖ Send den

រថយន្តដឹកធ្យូងឆ្លងដែនយកទៅលក់ប្រទេសវៀតណាមតាមច្រកជាយឃ្លាំងសមត្ថកិច្ចប៉ុស្តិ៍ជាអ្នកបើកដៃយ៉ាងពេញបន្ទុក!
ខេត្តក្រចេះ៖នៅថ្ងៃទី១៩ខែ០៧ឆ្នាំ២០២២មានរថយន្តដឹកធ្យូងមួយគ្រឿងក្រឡាប់ត្រង់ចំណុចស្ពានជ្រោះជ្រៅមន្ត្រីជំនាញធ្វើមិនដឹងមិនឮចំណែកមន្ត្រីប៉ុស្តិ៍នគរបាលការពារព្រុំដែនជាយឃ្លាំងជាអ្នកសម្រប់សម្រួលគ្មានធ្វើការទុបស អានបន្ត

Sat,02 July 2022 (Time 02:33 PM)
ដោយ ៖ D/n

លោកជាងសេតជាមេឈ្មួញរកស៊ីឈើដុះស្លែតែ មន្ត្រីជំនាញសមត្ថកិច្ចឥតចាប់បង្ក្រាប!!
ខេត្តមណ្ឌលគិរី ៖នៅយប់ថ្ងៃទី០១ខែកក្កដាឆ្នាំ២០២២គេសង្កេតឃើញម៉ូតូដឹកបទល្មើសព្រៃឈើដោយម៉ូតូចំនួន៥គ្រឿងបម្រុងឆ្លងដែនយកទៅលក់ប្រទេសវៀតណាមតាមច្រកល្បៀង៦២ស្ថិតនៅលើទឹកដីនៃស្រុកស្នួលខេត្តក្រចេះជាប់និងស្រុកកែវសីមាខ អានបន្ត

Sun,26 June 2022 (Time 11:20 AM)
ដោយ ៖ d,n

អាជ្ញាធរខេត្តរតនគិរី តើដឹងដែឬទេ?លោកហូជី វ៉ៃជាមេឈ្មួញធំដុះស្លែខាងការដឹកជញ្ជូនព្រៃឈើខុសច្បាប់ឆ្លងដែនយកទៅលក់ប្រទេសវៀតណាមតាមច្រក់អន្តរជាតិអូយ៉ាដាវ!! ..................................
.......................................... ខេត្តរតនគិរី ÷ប្រជាពលរដ្ឋបានផ្តល់ព័ត៌មានច្បាស់ការ និងធ្វើការរិះគន់ចំៗទៅលើអាជ្ញាធរ និងមន្ត្រីជំនាញពាក់ព័ន្ធនៅលើទឹកដីខេត្តរតនៈគិរីដែលគ្មានវិធានការណ៍ទប់ស្កាត់ អានបន្ត

Fri,10 June 2022 (Time 08:27 PM)
ដោយ ៖

កុកហើរលើមេឃគង់តែជួបធ្នាក់រកស៊ីឈើលួចល័ក្ខគង់ជាប់ជង់សមត្ថកិច្ចចំរុះបានសម្រេច !!
ខេត្តមណ្ឌលគិរី៖នៅថ្ងៃទី១០ខែមិថុនាឆ្នាំ២០២២នេះកងកម្លាំងជុំនាញបរិស្ថានស្នាក់ពូគង់និងស្នាក់ការស្រែឈូកសហការជា មួយអ្នកយកព័ត៌មានអង្គភាពគេហទំព័រពន្លឺ យុត្តិធម៌ចាប់បង្ក្រាបបានអ្នករកដឹកជញ្ជូនឈើល្មើសច្បាប់ស្ថិត អានបន្ត

Sun,29 May 2022 (Time 05:44 AM)
ដោយ ៖

ឈ្មួញរកស៊ីដឹកឈើល្មើសច្បាប់អស់ល័ក្ខអន្ទាក់សមត្ថកិច្ច P Mស្នាក់ការ៧៦១បានសម្រេច!!
ខេត្តមណ្ឌលគិរី៖ នៅថ្ងៃទី២៨ខែឧសភាឆ្នាំ២០២២ កងកម្លាំងP,Mស្នាក់៧៦១បានឃាត់ចាប់បានរថយន្ត អុីយ៉ាន់ដាយពាក់ស្លាកលេខភ,ព 6073ស្ថិតនៅចំណុច UTM0695134-1339751ឋិតនៅភូមិឆ្នែងឃុំស្រែ ខ្ទុមស្រុកកែវសីមាខេត្តមណ្ឌលគ អានបន្ត

Fri,29 April 2022 (Time 07:32 AM)
ដោយ ៖

មេឈ្មួញរកស៊ីឈើដុះស្លែប្រចាំខេត្តរតនៈគិរីត្រូវបានអស់លាក់ជាប់អន្ទាក់សមត្ថកិច្ចក្រុងបានលុងហើយនៅពេលនេះ!!
ខេត្តរតនគិរី៖ នាវេលាម៉ោង ០៨ និង៥០នាទី​ ថ្ងៃទី ២៦ ខែ មេសា ឆ្នាំ ២០២២នេះ កម្លាំងអាវុធហត្ថមូលដ្ឋានក្រុងបានលុង ចំនួន ០២នាក់ សហការជាមួយកម្លាំងចម្រុះគណៈបញ្ជាការឯកភាពក្រុងបានលុង ដឹកនាំដោយលោក ពុត ដានី អភិបាលរ អានបន្ត

Tue,05 April 2022 (Time 04:42 PM)
ដោយ ៖ សេង ដេន

ករណីសង្ស័យបុរសម្នាក់សម្រេចចិត្តចងកខ្លួនឯង នៅលើដើមឈើយ៉ាងអាណោចអាធ័ម....
ភ្នំពេញ: ហេតុការណ៍ដ៏គួរឲ្យភ្ញាក់ផ្អើលមួយ ដោយសារតែបុរសម្នាក់ចងកសម្លាប់ខ្លួននៅលើដើមឈើស្លាប់យ៉ាងអណោចអធ័ម កាលពីវេលាម៉ោង2 និង35នាទីរសៀល ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០៤ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២២ ស្ថិតនៅក្នុងបរិវេណសាលាបឋមសិក្សាទួកី អានបន្ត

Sat,02 April 2022 (Time 09:04 AM)
ដោយ ៖

មួយពព្រិចភ្នែកសោះអគ្គីសភ័យបានលេបត្របាក់ផ្ទះ លោកងេន ផាតសល់តែផេះ !!
មណ្ឌលគិរីជុំ ៖កាលពីយប់ថ្ងៃទី01ខែ មេសា ឆ្នាំ2022វេលាម៉ោងប្រហែល9,10នាទីមានករណីភ្លើងឆេះផ្ទះរបស់ប្រជាពលរដ្ឋនៅភូមិចក់ចារ ខុំស្រែឈូក ឈ្មោះ ងេន ផាត ធ្វើឱ្យខូចខាតទាងស្រុងមាន។ ប្រភពដដែលបានអះអាងថាក្នុងរកណីអ អានបន្ត

Wed,09 March 2022 (Time 07:54 PM)
ដោយ ៖ សេង ដេន

សន្ទុះការបំផ្លិចបំផ្លាញធន់ធានធម្មជាតិផលអនុផល ព្រៃឈើ ព្រៃឡង់បានកំពុងរីករាលដាលយ៉ាងពេញ បន្ទុកសមត្ថកិច្ចមិនមានឆន្ទៈទុបស្កាត់ឬចាប់បង្ក្រាប ហាក់បីដូចសហការណ៍ជាប្រព័ន្ធបានល្អថ្នាក់លើរក្សា ភាពស្ងប់។
សន្ទុះការបំផ្លិចបំផ្លាញធន់ធានធម្មជាតិផលអនុផល ព្រៃឈើ ព្រៃឡង់បានកំពុងរីករាលដាលយ៉ាងពេញ ខេត្តក្រចេះ៖ចាប់តាំងពីខែមករារហូតមកដល់ខែមិនាឆ្នាំ ២០២២ជាក់ស្តែងនៅថ្ងៃទី០៩ខែ០៣ឆ្នាំ២០២២នេះ ការកាប់និងដឹកជញ្ជូន អានបន្ត

Sun,06 March 2022 (Time 04:28 PM)
ដោយ ៖ សេង ដេន

បទល្មើសព្រៃឈើបានកំពុងរីករាលដាលពេញ បន្ទុកសមត្ថកិច្ចក្នុងស្រុកគ្មានវិធានការទប់ស្កាត់!
ខេត្តមណ្ឌលគិរី៖នៅថ្ងៃទី០៦ខែមិនាឆ្នាំ២០២២នេះ មានករណីបទល្មើសព្រៃឈើស្ថិតនៅភូមិពូចារឃុំស្រែ ព្រះស្រុកកែវសីមាខេត្តដែលជនល្មើសល័ក្ខបំរ៉ុងលក់ ចែកចាយឲ្យឈ្មួញបន្ត។ ប្រភពច្បាប់ការបានអះអាងឲ្យដឹងថាគំនរឈើចំនួ អានបន្ត

វីដែអូ